Doprava a platby

Kolik zaplatíte za dopravu?
U nás vždy dostanete dopravu dle svého přání. Nabízíme možnost osobního odběru v sídle společnosti Dencop Lighting spol. s r.o. ve Zlíně Malenovicích, ulice Tečovská 1122 nebo na pobočce Chrášťany 140, Rudná u Prahy, dále poslání přes českou poštu, kurýra PPL, Top Trans a zajišťujeme rozvoz vlastními kamiony a dodávkami.
způsob dodání platba předem na účet dobírka (hotově) limity přepravy
Osobní odběr zdarma zdarma do 2000,-Kč + manipulační poplatek
PPL 100,-Kč +30,-Kč 30kg / 41.000,-Kč (max 1,5m délka)
Rozvoz ve vybraných lokalitách 120,-Kč +0,-Kč nad 5000,-Kč zdarma
Toptrans do 15 kg od 108,-Kč +30,-Kč cena dle hmotnosti zásilky
Zásilka do zahraničí individuálně individuálně individuálně
Vyskladnění zboží do hodnoty objednávky 2000,-Kč* 50,-Kč 50,-Kč nad 2000,-Kč – bez poplatku

*Poplatek “Vyskladnění zboží” je v eshopu automaticky přidáván k ceně přepravy.   Ceny v tabulce jsou uváděny bez DPH.  

 

Osobní odběr

Osobní odběr je možné provést po avizování v sídle společnosti Dencop Lighting spol. s r.o. ve Zlíně Malenovicích, ulice Tečovská 1122 nebo na pobočce Chrášťany 140, Rudná u Prahy do 14 dnů od objednávky. Při osobním odběru zboží zaplatíte hotově v prodejně. Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny.

Při odběru zboží se prosím prokažte číslem Vaší objednávky, urychlíte tak vyhledání zboží. Děkujeme.
Rozvoz
Rozvoz se řídí rozvozovým plánem uvedeným zde a je individuálně domlouván a zajišťován. Standardní cena za rozvoz je 144,-Kč s DPH, pokud se jedná o nestandardní lokalitu nebo čas, je účtovaná částka vyšší. U rozvozů do standardních lokalit a časů neúčtujeme dopravné při odběru zboží nad 5000,-Kč s DPH. Standardní časy a lokality určuje Dencop lighting spol. s r.o. individuálně a dle aktuálních rozvozových podmínek.
 
Rychlá spediční doprava - PPL
Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
Zásilku vám společnost PPL standardně doručí v rozmezí od 8– do 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá firma PPL oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den. Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou v momentě předání zboží.
Doprava je hrazena zákazníkem ve výši 121,- Kč s DPH při platbou na účet předem anebo 157,- Kč, pokud zákazník zaplatí až při předání zboží.
Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla.
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Maximální délka zásilky (nejdelší strana) 150 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 300 cm
 
Rychlá spediční doprava - TOPTRANS

Tato přeprava je vhodná pro nadrozměrné zásilky nepřepravitelné přes PPL. Cena zásilky nad 15kg Vám bude spočtena na základě skutečných rozměrů a váhy. Tuto přepravu využíváme především k převozu deskových materiálů, hlínikových desek a profilů,  zářivek a více rolí fólií.

Orientační kalkulátor ceny přepravy nejdete zde.
"Blesk je jejich pomalejší brácha" systém expresní přepravy kusových zásilek a balíků z domu do domu s doručením po České Republice do 24 hod a na Slovensko  kraje Bratislava, Trenčín a Nitra do 24 hodin, střední a východní Slovensko pak do 48 hodin. Výhodou pro klienta je skutečnost, že systém umožňuje přepravu zásilek nejrůznějšího charakteru od obálek po paletové zásilky.
Naprostá většina zásilek je doručena určeným příjemcům mezi 9,00 a 14,00 hodin. K rozvozu jsou používána vozidla s nosností od 0,5 do 6 tun ; na přání zákazníka je možno zajistit i doručení vozidlem se speciální výbavou - elektrickým zdvihacím čelem.
Rozvozoví řidiči jsou vybaveni odpovídající technikou pro složení zásilky z vozidla a následnou manipulací s ní. 
Řidič standardně disponuje mobilním telefonem, prostřednictvím kterého odesílá SMS zprávy o nedoručitelných zásilkách (viz Vnitrostátní přepravy). 

Vnitrostátní dodací lhůta začíná plynout v 18 hodin dne převzetí zásilky a činí:

1.) 24 hodin : základní dodací termín 
2.) zvláštní dodací lhůta "TOPTIME" dopolední doručení do 12:00
3.) zvláštní dodací lhůta "TOP-PRIVAT" - večerní doručení v rozmezí 16.00-20.00 hodin
4.) zvláštní dodací lhůta "TOP-WEEKEND" - sobotní doručení do 13.00 hodin

Ve dnech pracovního volna a pracovního klidu dodací lhůta neplyne.

 

AVIZACE

1.) Telefonická avizace před doručením (avizace řidičem) : 
V rámci této služby garantuje Toptrans, že rozvozový řidič systému v rozmezí 1-2 hodin před plánovaným doručením zásilky zkontaktuje telefonicky příjemce, upřesní mu svoji okamžitou polohu a sdělí předpokládaný čas příjezdu 

2.) Telefonická avizace před zadáním do rozvozu : 
Zásilka bude po svém příchodu na doručující depo Toptransu vyřazena ze standardního rozvozového režimu, adresát obdrží o jejím příchodu telefonickou informaci z dispečinku depa a rozvoz se uskuteční v terminu, který bude sjednán přímo s příjemcem.

3.) Automatická avizace o přichodu zasilky do e-mailu příjemce:
Po vstupu zásilky do skladu TOPTRANSU generuje systém automaticky na e-mail příjemce zprávu s interaktivním odkazem. Po odkliknutí se adresátovi zpřístupní aktuální lokace jeho očekávané zásilky. Pokud je tato již zařazena do rozvozového okruhu, má zákazník k dispozici i jméno doručujícího řidiče a telefonní kontakt na něj.

 

INFORMACE

Zákazník má více možností jak získat informace o stavu zásilek, svěřených k přepravě systému Toptrans:
 
1.) Vyhledávání jednotlivé položky v internetu na www.toptrans.cz dle čísla zásilky,čísla kusu, případně dle jakéhokoliv označení, které sám uvedl při uplatnění objednávky (číslo faktury,číslo skladové pozice apod.)
 
2.) e-mailové zprávy o nedodaných zásilkách včetně textové informace o důvodu nedoručení (např. příjemce nemá hotovost na úhradu dobírky,příjemce nezastižen apod.),zasílané řidičem ve formě SMS v okamžiku doručování. 
 
3.) Hromadné vyhledávání, které umožňuje průběžné získávání informací o všech zakázkách specifikované firmy (výhradně pro stálé zákazníky systému).

 

 

Zásilky do zahraničí
Ceny a způsob přepravy zásilky do zahraničí stanovujeme individuálně dle váhy, rozměrů balíku a požadavku na rychlost přepravy. Prosím neváhejte nás kontaktovat v případě zájmu o zásilku do zahraničí.
 
Možnosti platby za zboží

Dobírkou
Tento způsob platby je možný prostřednictvím doručovací služby PPL nebo České pošty. Hotovost bude Vámi předána dopravci. Po odeslání zásilky získáte e-mail s odkazem na možnost sledování Vašeho balíku.

Bankovním převodem
Tento způsob platby je realizován na základě zálohové faktury. Zde je uvedena částka, variabilní symbol pro identifikaci platby a číslo bankovního účtu. Jedná se o účet číslo 27-3958200207/0100 vedený u Komerční Banky Zlín. Úhradu je možno provést převodem z účtu nebo pokladní složenkou. Zboží je odesláno po připsání částky za zboží na účet prodávajícího v co nejkratším termínu.

V hotovosti
Platba v hotovosti je možná v sídle společnosti Dencop Lighting spol. s r.o. ve Zlíně Malenovicích, ulice Tečovská 1122 nebo na pobočce Chrášťany 140, Rudná u Prahy